niedziela, 30 grudnia 2012

# Lodowisko


Witajcie ! 

Dzień spędzony bardzo fajnie . Byłam ze znajomymi na lodowisku , lubię chodzić na lodowisko jest przy tym dużo zabawy i jest to chyba jedyna rzecz jaką uwielbiam w zimę . Oczywiście nie obyło się bez upadku , ale i tak się cieszę , że poszłam :) To już jutro , ten wyczekiwany czas , SYLWESTER mam nadzieje , że wszystko wypali i będzie to na prawdę super zakończony rok . Jutro chyba nic nie dodam , bo przez cały Dzień będę zalatana no ale jeśli znajdę chwilę czasu to oczywiście postaram się tu zawitać. 





A wy lubicie chodzić na lodowisko ? 

13 komentarzy:

  1. pierniczeek♥! życzę udanego sylwestra :>

    OdpowiedzUsuń
  2. Hohoh ciekawy gifek <3 .
    Udnego! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam lodowisko ♥
    Ciekawy gif+ udanego sylwka. ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny gif!
    co do lodowiska- uwielbiam i chodzę bardzo często.
    udanego wieczoru jutro!

    zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jaki słodki git :D
    udanego sylwestra :)

    OdpowiedzUsuń
  6. lubię jeździć na łyżwach ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Co dziwne, ja jakoś dawno nie byłam na lodowisku! ;<
    Udanego Sylwestra! ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. lubię, ale dawno nie byłam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. kocham lodowisko! <3

    przepięknego, udanego 2013! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kocham chodzić na lodowisko ;) Świetny blog ;)
    Obserwuję i liczę na to samo ;)
    http://wiki-me-and-you.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Powstała nowa ocenialnia, która zaczyna swoją działalność i od tej pory możecie zgłaszać swoje blogi do oceny; prosimy jednak, żeby dokładnie zapoznać się z regulaminem. Poszukuję również oceniających, którzy chcieliby razem ze mną oceniać blogi innych; Więcej na ten temat na ocenialni. Zapraszamy już teraz: odrobinakrytyki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Serdecznie zapraszam Cię do wzięcia udziału w konkursie jaki organizuję:)
    Po szczegóły zajrzyj na mojego bloga.
    Naprawdę do wygrania atrakcyjne nagrody!:)
    Liczę na Ciebie!
    :*

    OdpowiedzUsuń