piątek, 14 grudnia 2012

# First postcard ♥


Witam Kochani ! 
Bardzo się cieszę z tego powodu , że jest Weekend . Ten tydzień był ciężki wg . chyba od 3 tyg . jestem strasznie zmęczona ... pogoda ? ;/  Dzisiaj dostałam już pierwszą kartkę Świąteczną od Ani  Dziękuje =) Kiedy dostanę wszystkie kartki to wtedy pokażę je Wam tutaj na blogu . Dzisiaj już biorę się za dekorowanie pokoju . A potem może seansik filmowy ? zobaczy się . A niżej takie tam moje zdjęcia . 





'' ...I gdyby nie to wszystko to by było dobrze , wiesz ? a tak poza tym to wcale nie jest okej ... ''


7 komentarzy:

  1. weekend nareszciee! <3
    Mam tak samo jak ty ze zmeczeniem
    + zapraszam do mnie na nowy post 'z niespodzianką' :D

    OdpowiedzUsuń
  2. seans filmowy <3
    ja swój zaczynam już ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam tą piosenkę ! <3
    A zdjęcie ubóstwiam ^_^.
    Pokaż nam potem swój efekt. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie dekorowanie pokoju itd. czeka dopiero za tydzień. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne buty i torebka :)
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń