niedziela, 16 grudnia 2012

# books

Uwielbiam czytać książki . Najbardziej to chyba fantastykę , bo w tym roku większość przeczytanych przeze mnie książek to fantasy. Książki są dla mnie bardzo ważne , potrafią oderwać od otaczającego mnie Świata. Bardzo często uciekam w ten Świat kiedy jest mi źle . To mi jak najbardziej pomaga . Jest czymś co czasem daje nam zobaczyć życie z całkiem innego punktu . Dla mnie czytanie nie jest udręką , karą ani też nudą jest przygodą , relaksem a przede wszystkim ogromną przyjemnością . Nie potrafiłabym nie czytać . W tym roku przeczytałam prawie 50 książek . Tak , chyba jestem maniaczką książek . =)  
A teraz parę książek , które mam zamiar przeczytać .



Rachel Caine - Nieznana 
Jest to II Tom , a I  to '' Wyklęta '' 
spodobał mi się pierwszy tom więc postanowiłam sięgnąć i po drugi . :) 



P.C CAST + KRISTIN CAST - Spalona 
jest to cykl '' dom nocy '' , a spalona to już VII Tom . 
Wciągnęłam się :) 


P.C CAST + KRISTIN CAST - Przebudzona 
A to jest już VIII tom też z cyklu '' dom nocy ''


Damian Dibben - Strażnicy Historii . Nadciąga Burza 
Tą książkę wypożyczyłam w bibliotece szkolnej . Powiem szczerze , że skusiłam się ,bo spodobała mi się okładka i napis z tyłu okładki '' Następca Harry'ego Pottera '' . Nie ukrywam , że lubię serię książek Harry Potter . Kto wie może ta też mnie zaciekawi ? 





A wy lubicie czytać ? Polecacie jakąś książkę ? 

12 komentarzy:

  1. Czytaj tych Strażników Historii, bo jestem bardzo ciekawa :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytałam kiedyś cykl Domu Nocy, ale według mnie Spalona była dość nudna dlatego dalej już nie czytałam. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja kocham czytać i mam już tyle książek, że nigdzie mi się nie mieszczą !:D

    OdpowiedzUsuń
  4. tak bardzo jeśli mam czas a z tym u mnie ostatnio coś kiepsko ;c

    OdpowiedzUsuń
  5. Hmm.. nie słyszałam jest o tym 1 tomie. ;)
    Jeśli możesz to daj recenzje tej hm 'Wyklęta',z chęcią przeczytam. :)

    Dużo przeczytałaś. ;o Ja czytam tylko lektury szkolne no chyba, ze książka mnie wciągnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja za fantastyką jakoś nie przepadałam aż do tego roku :)
    dużo słysze od koleżanek w szkole, że dla nich czytanie to udręka/zasypiają przy czytaniu książek itp. dla mnie jest to dziwne, a dla nich dziwne było, gdy cieszyłam się, gdy dostałam książkę na klasowe mikołajki (Pamiętniki wampirów *.*)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam ten cykl " Dom nocy" ♥ :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Książki są fajne, ale nie lubię takich fantastycznych :P
    Moja ulubiona to "My dzieci z dworca ZOO" :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kocham czytać <3 Zapraszam więc na mój blog :
    32litery-swiatksiazki.blogspot.com

    A co do Dom Nocy to powstało już tyle części, że trudno nadążyć z czytaniem :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dom Wielki Nicole Krauss jest moim ideałem :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny blog
    +Obserwuje licze na to samo ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. zgadzaam się z Tobą w 100 %, zupełnie nie rozumiem ludzi, którzy książki traktują jak coś nudnego, wręcz strasznego. serdecznie zachęcam Cię do przeczytania Jeżycjady M. Musierowicz, chyba że już to zrobiłaś ;).
    podoba mi się tu, obserwuję ;*. zapraszam do mnie w wolnej chwili ;d.

    OdpowiedzUsuń