poniedziałek, 10 grudnia 2012

# inspiration

Witajcie Kochani ! :) 
Dzisiejszy Dzień dla mnie jest ponury , brzydki i straszny . Nic mi się nie chce , nie mam na nic ochoty i jestem bardzo zmęczona też tak macie ? Zaraz będę jeszcze musiała wyjść na ten mróz , żeby kupić owoce na jutrzejszą sałatkę , którą będziemy robić w szkole . Nie chce mi się iść , ale nie mam wyjścia , no i do tego jeszcze trzeba się będzie pouczyć... 
Ostatnio bardzo spodobały mi się zdjęcia z lampkami choinkowymi , bardzo fajny efekt dają . Zastanawiam się nad zrobieniem takich zdjęć , albo też udekorowaniem sobie nimi pokoju . Zobaczymy :) . 

A teraz parę zdjęć : 







Co myślicie o takich zdjęciach , podobają Wam się ?


14 komentarzy:

  1. Boskie są *.*
    Obserwuję i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne są :)
    ostatnie zdjęcie *.*

    OdpowiedzUsuń
  3. mi też bardzo podobają się te lampki choinkowe. fajny motyw i sposób przystrojenia pokoju. też zastanawiam się nad lampkami w pokoju :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. chyba sobie obwieszę pokój lampkami <3 świetne inspiracje :)

    www.thesimplelifeofcookiemonster.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo podobają mi się takie lampki w pokoju :)
    u mnie jednak nie ma szans, żeby takie zawiesić..
    również obserwuję :>

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne inspiracje! :D

    http://lilianka-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne inspiracje, ostatnia najlepsza <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Lampki choinkowe idealnie podkreślają atmosferę świąt i równocześnie efektownie to wygląda. Ja już kupiłam lampki ,teraz pozostaje mi tylko przystroić nimi pokój :33


    Obserwujemy? Jeśli tak to wpadaj :D
    http://jaramy-sie-tym.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. masz wspaniałego bloga! będzie mi miło jeśli spodoba Ci się mój i również go zaobserwujesz ;))

    OdpowiedzUsuń
  10. oryginalne:)

    również obserwuję.

    OdpowiedzUsuń