czwartek, 13 grudnia 2012

bridges of love ♥

Przez ostatnie dwa dni nic nie dodawałam ponieważ do 18 siedziałam w szkolę przez przygotowania do jasełek szkolnych . Wczoraj odstawialiśmy jasełka dla rodziców , a jutro dla uczniów . :) Dzisiaj kupiłam kartki Świąteczne , więc jutro już będą wysyłane . 
Na pewno słyszeliście już nie raz o tak zwanych . '' mostach miłości '' Moim zdaniem jest to bardzo romantyczne i pewnie gdybym miała chłopaka i blisko siebie taki most to na pewno zawiesiłabym taką kłódkę . Kto wie może w przyszłości ... 



Według legendy zwyczaj wieszania takich kłódek pochodzi z Florencji Uczniowie szkoły Sanita in Costa San Giorgio zabierali kłódki ze swoich szafek szkolnych i wieszali je z wyznaniami miłosnymi naPonte Vecchio  Zwyczaj został spopularyzowany przez pisarza Federico Moccia w powieści Tylko Ciebie chcę (Ho voglia di te) z 2006. Obecnie w większości krajów europejskich istnieją miejsca, gdzie masowo wiesza się kłódki miłości.


Kraków


Rzym

Paryż

Co myślicie o takim zwyczaju ? 


8 komentarzy:

  1. świetne,bardzo mi się podoba:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Kilka razy spotkałam się z takimi mostami. Kłódki tam zapinają nie tylko zakochani ale również przyjaciele, znajomi, rodzice z dziećmi itd. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. też ostatnio robiłam temu zdjęcia , ale we Wroclawiu , sama ze swoim chlopakiem powiesiliśmy tam co nieco :) Myśle ze to utwierdzi nasz zwiazek :)
    p.s fajny blog :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi się bardzo podoba ten zwyczaj ;)) Ale to romantyczne <3

    zapraszam do mnie:
    http://letmeloveyou1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. widziałam w Krakowie ten most jak byłam na wycieczce ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam taką kłódkę w Rzymie <3

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo fajnie to wygląda :) ale w ich wielką moc nie wierzę ;)

    OdpowiedzUsuń