niedziela, 9 grudnia 2012

# Wygląd

Dzisiejszy Dzień spędziłam obijając się w domu . Na dworze mróz , więc nie chce się nigdzie wychodzić . Miałam dużo czasu i zmieniłam troszkę wystrój bloga na bardziej Świąteczny . W moim serduchu czuć już Święta , więc postanowiłam wprowadzić miłą atmosferę na bloga . Jak Wam się podoba ? Chciałam także umieścić na blogu playliste ze świątecznymi piosenkami i oczekuje od Was , żebyście pomogli mi wybrać parę . Piszcie w komentarzach wasze ulubione piosenki świąteczne , a ja je dołączę do mojej playlisty . Dzisiaj też musiałam zrobić skrzydła , bo dowiedziałam się , że będę aniołkiem na przedstawieniu jasełkowym . Miałam dodać zdjęcie ale teraz jest już za ciemno i mi nie wyszło . 

A teraz dodam parę zdjęć z wczorajszego spacerku niestety dużo nie udało się wykonać , bo było za zimno . 







To zdjęcie jest sprzed kilku lat , ale lubię je ♥


Bardzo lubię zimowe zdjęcia , a Wy ? 

Przypominam Wam o akcji z kartkami Świątecznymi , więcej w poprzedniej notce :) 


15 komentarzy:

  1. Wham! - Last christamst! <33
    Zapraaszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne zdjęcia, obserwujemy? : )

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak Ty ślicznie wychodzisz na zdjęciach ! *.*
    Łap tu kilka moich propozycji:
    Justin Bieber - Mistletoe <3
    Backstreetboys - Christmas time
    Britney Spears - All I Want for Christmas is You
    Ha-dwa-o - magia Świąt
    :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kłóciłabym się :)
      Dziękuje <3

      Usuń
    2. Ty sie chcesz zawsze kłócić. :>
      Nie ma sprawy ;3.

      Usuń
  4. ładne zdjęcia i nagłowek ^^

    last christmas a gewe maj har betewey neks deej jugewenueeej ! ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. ładny nagłówek^^
    fajne zdjęcia:D
    a co do piosenek to może
    -Train-Shake Up Christmas
    -Mariah Carey-All I Want for Christmas is you

    OdpowiedzUsuń
  6. lubię oglądac zimowe zdjęcia !!

    OdpowiedzUsuń
  7. ładnie tu u Ciebie :>

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny blog! :)
    dziękuje za obserwacje :)
    i ja już dodaje ;)
    będę tu wpadać często i komentować wpisy z Twojej strony liczę na to samo! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. a i świetny wygląd bloga!
    Ja tez zamierzam zmienić u siebie na święta :)

    OdpowiedzUsuń