sobota, 8 grudnia 2012

# Coraz bliżej Święta .

Witam i od razu przepraszam za tak długą nieobecność . Szkoła , problemy i te sprawy . Postanawiam się poprawić i dodawać tutaj częściej notki oczywiście liczę na wasze wsparcie =) . Ten rok zleciał mi bardzo szybko nawet nie pamiętam kiedy ten czas mi umknął ... Cieszę się , że za niedługo są Święta kocham tą atmosferę .Chce , żeby te Święta były wyjątkowe i magiczne dlatego chce przeżyć je w 100 % .

Pomyślałam , że skoro Święta się zbliżają można by było powysyłać sobie kartki świąteczne . Akcja polegała by na tym , że Ja wysłałabym Wam kartkę , a Wy mi . Jeśli komuś spodoba się ten pomysł i był by zainteresowany to śmiało niech piszę na mój e-mail : marlus23@onet.pl , a tam napiszę szczegóły . Zachęcam was do tej akcji .


Co myślicie o takim pomyśle ? Wy też czekacie z niecierpliwością na Święta?  :) 



11 komentarzy:

  1. też czekam na święta, to taki magiczny czas *.*
    faktycznie szybko zleciał ten rok.
    też zastanawiam się na zrobieniem akcji z kartkami świątecznymi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. też ma taką akcję na moim blogu i to bardzo fajny pomysł ;) Dodaję do obserwowanych !

    OdpowiedzUsuń
  3. jueszce trochę trzeba do świąt poczkać, ale jak przyjdą to się wszystko zacznie i będzie ciekawie. mam na myśli całe szaleństwo związane z przygotowaniami i prezentami :)
    +obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj bardzo czekam na Święta!
    Dziękuję za komentarz i obserwowanie bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Święta, choinka, uszka.. a dupa rośnie, hehe. Co z tego i tak chcę już święta <3
    + Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie mogę doczekać się świąt *__*

    OdpowiedzUsuń