poniedziałek, 10 września 2012

# Chora ;c

Jestem chora ... od wczoraj mam gorączkę i zapalenie gardła . Dopiero co zaczął się rok szkolny , a ja już siedzę w domu . Przepraszam , że się nie odzywałam ale nie miałam w tygodniu czasu żeby coś tutaj dodać , a weekend źle się czułam i nie dałam rady . Dzisiaj jest już lepiej . :)

Recenzja filmu Magic Mike :




Opis : 

Opowiada o młodych facetach, dla których jedynym sposobem na sowity zarobek w czasach kryzysu jest rozbieranie się przed damską publicznością. Oparty na wspomnieniach jednego z najpopularniejszych aktorów młodego pokolenia Channinga Tatuma, który jako 19-latek dorabiał jako wzięty tancerz erotyczny, film ukaże przemianę młodego chłopaka (Alex Pettyfer) w króla męskiego striptizu, rozgrzewającego panie w towarzystwie najbardziej pożądanych męskich gwiazd współczesnego kina .



Moja opinia :

W Wakacje udało mi się zobaczyć ten film w kinach . Zdecydowałam się pójść na ten film  ponieważ  grają tam moi ulubieni aktorzy m.in : Channing Tatum , Matthew McConaughey i pomyślałam , że będzie dużo śmiechu i nie myliłam się uśmiałam się razem z koleżankami do łez . Nie każdemu podobają się tego typu filmu ale mi i moim koleżanką tak. Jeden minus to zakończenie ... Polecam ten film na nudny , smutny dzień . Poprawa humoru gwarantowana ! ;) 



Zwiastun : 



Daje : * * * * 

A wy oglądaliście ten film ? Jak go oceniacie ? ;> 

12 komentarzy:

  1. Ja już od dawna planuję oglądnąć ten film, ale jakoś nie mogę się do tego zabrać. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja słyszałam niepozytywne opinie o nim :>
    zdrowiej :D
    takesmileorasad.blogspot.com zapraszam ;>

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie ogladalam tego filmu ale mowia ze jest fajny i ze go polecaja wiec zobacze go :D
    www.yesnoana.blogspot.com
    (jak zaobserwujesz ja sie odwdziecze)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny blog :D i powrotu do zdrowia.A co do filmu to obejze bo wszyscy go polecaja :)
    www.yesnoana.blogspot.com
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  5. Filmu nie oglądałam, ale uwielbiam Mata Bumera, który tam gra. Dzięki za odwiedziny i ja też obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajny film:) może kiedyś obejrzę^^

    zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdrowiej! :)
    Zapraszam cię do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. może faktycznie obejrzę w jakiś ponury, smutny dzień... :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Magic Mike ♥
    Wracaj do zdrowia !
    Zapraszam do mnie : )

    OdpowiedzUsuń
  10. Wracaj szybko do zdrowia ! ;*
    Taak oglądalam ten film .. nawet fajny ;)
    hahahh ..
    świetny blog *.*
    Zapraszam do mnie juliaxox59.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń