środa, 5 września 2012

# Music

Dzisiejszy Dzień w szkole straszne nudny ... Chce już koniec ! ; ( Pocztówki i listy się wysłały i już są w drodze ; ) . 
Dzisiaj może podzielę się z Wami kilkoma ulubionymi kawałkami , które słucham na okrągło ♥



Black Eyed Peas - Missing You
















Maroon 5 - One More Night
















Linkin Park - Burn in down 
















Liber & Mateusz Mijal - Winny 
















Katy Perry - Wide Awake 
















A wy czego teraz słuchacie bez przerwy ? ;D 

10 komentarzy:

  1. Ja teraz jestem przy słuchaniu piosenki
    Conor Maynard- Vegas Girl. Nie mogę się uwolnić od tej piosenki ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Napisałam do Cb na emailu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja bez przerwy slucham Mezo-Zaufanie,Mezo-Zemsta , Kanye West ft Jamie Foxx-Gold Digger , Rita Ora- R.I.P,Rita Ora ft DJ Fresh- Hot right now,Carly Rae Jepsen - Curiosity i Rita Ora -How we do (party) ; )

    OdpowiedzUsuń
  4. dżem, video, pretty reckless, happysad, linkin park itp. :)
    takesmileorsad.blogspot.com zapraszam :>

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne piosenki ;3

    zapraszam na nową notkę ! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. cały czas słucham teraz led zeppelin :)
    buziak, zapraszam do obserwowania! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne nutki ;) ja mam faze na 'Winnego ' ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Też mam już dość. ;)

    Ostatnio dorwałam jakiś ponad godzinny remix i słucham już od około pół miesiąca xD

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkie piosenki bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ta piosenka maroon 5 jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń