poniedziałek, 3 września 2012

# 2 Już szkoła ...

Dzisiaj rozpoczęcie roku szkolnego , a jutro już lekcje , pewnie każdy z jednej strony chce iść , bo może spotkać się z przyjaciółmi ,  popisać w nowych zeszytach  ;D ... a z drugiej nie chce iść , bo znowu trzeba będzie wstawać rano , wkuwać i słuchać zrzędzenia nauczycieli . Znam ten ból ... ale cóż zanim się obejrzymy to znowu będą Wakacje ! 

Dzisiaj są ostatnie przygotowania to szkoły , więc pokaże Wam , co można zrobić ze zwykłego niepodobającego się zeszytu w coś fajnego . ; ) 


Przygotowujemy rzeczy widoczne na zdjęciu .
Efekt końcowy 1-go zeszytu .


2-gi zeszyt okleiłam papierem do pakowania
prezentów  i efekt końcowy jest fajny ;)


oto i on .



Mam nadzieje , że pomysł się wam spodobał i  zachęciłam Was do zaglądania tutaj!
Ja już jestem w pełni przygotowana do szkoły , a wy ? ; ) .


8 komentarzy:

  1. podobają mi się pomysły na zeszyty.:D:D
    czekam na kolejną notkę. :DD
    nosunnofun.blogspot.com/- opisy.:D
    soifyouloveme.blogspot.com -opowiadanie :D:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję :)
    Fajne pomysły <3!

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne pomysly :) tez lubie robic wlasne okladki zeszytow :)
    obserwuje
    kawkas

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny miałaś pomysł ;)
    Miłego blogowania i wielu sukcesów! ;)
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne okladki na zeszyty ja rozpoczecie mam dopiero jutro ;P

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny pomysł! ;)
    pozdrawiam i zapraszam
    http://mademoiselle-brigitte.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. pomysł na zeszyty jest świetny. :) Fajnie to wygląda :)
    +obserwuje.

    OdpowiedzUsuń