wtorek, 4 września 2012

# Pierwszy Dzień

W szkole ok . Lekcje fajne . Nowa Pani z Historii też . ;) Ale już wiem , że czeka mnie ciężka praca i teraz będę miała dużo zajęć poza lekcyjnych . Na wf-ie dużo biegaliśmy padam teraz z nóg . 
Wybieram się zaraz na pocztę , żeby wysłać List i pocztówki . 
Jeśli ktoś chciałby ze mną po korespondować to proszę pisać na mój e-mail  : marlus23@onet.pl 







A wy co sądzicie o korespondowaniu w tych czasach ? 


+ Moje zdjęcia nie są jakieś tam nadzwyczajnie piękne ponieważ robię je aparatem z telefonu . 



7 komentarzy:

  1. Ja sadze ze korespondowanie w tych czasach jest bardzo fajne ; )

    OdpowiedzUsuń
  2. powodzenia w nowym roku szkolnym + obserwuję. Obserwujesz ??

    OdpowiedzUsuń
  3. ja właśnie jutro wybieram się pocztę, aby wysłać list mojej przyjaciółce, uważam że to b. fajna forma komunikowania się, o której niestety zapominamy :( / http://murphose.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Korespondowanie według mnie to fajna rzecz, mi kojarzy się z listami miłosnymi od razu, bo nie raz słyszałam jak cioci przed ślubem spalili wszystkie listy miłosne na wieczorze panieńskim :D
    takemsileorsad.blogspot.com zapraszam :>

    OdpowiedzUsuń
  5. to znów ja :D
    "nominowałam" Cię do Versatile Blogger Award na moim blogu (takesmileorsad.blogspot.com), więcej szczegółów na blogu :>

    OdpowiedzUsuń