sobota, 29 grudnia 2012

#Kartki Świąteczne

Witam Was Kochani <3 
Postanowiłam tu zawitać i dodać jakąś notkę , bo przez Święta i sprawy osobiste zaniedbałam bloga . Święta minęły mi bardzo szybko , ale były to bardzo fajne Święta , pomijając fakt , że złapała mnie grypa ... teraz męczy mnie jeszcze tylko nieznośny katar . Nawiązując do tytułu posta  pokażę Wam kartki Świąteczne jakie otrzymałam od innych blogerek . 

1 . Kartka od Oli ♥


2. Kartka własnoręcznie robiona od Asi ♥



3. Kartka od Justyny =) 




4. Kartka od Ani =) 




Dziękuje bardzo . Powiem , że przyjemnie jest dostawać takie kartki ale również je wysyłać. Polecam każdemu . =) 


A jak Wam minęły Święta ? 


15 komentarzy:

  1. niezły pomysł :D
    a mi święta minęły bardzo szybko :D
    + zapraszam do mnie trochę się zmieniło u mnie - wygląd bloga ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie śliczne kartki <3 .
    No mi wiesz jak minęły heuheu ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdrowiej Lena! <3
    Mam beke z mojej kartki! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne kartki! :) Uwielbiam je dostawać -wolę to od sms!
    Święta minęły dobrze, choć trochę za szybko!

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna ta kartka od Asi :)
    moje święta takie sobie, niestety spędzone w domu z pewnych powodów, a nie u rodziny jak zawsze ;<
    zapraszam do mnie takesmileorsad.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ajj no to współczuję. Zdrowia:)
    Mi święta minęły bardzo szybko, ale też bardzo przyjemnie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. oglądam TVD, PLL i jeszcze Plotkare, której już ostatni sezon leci. troche źle, a troche dobrze, że to już ostatni sezon, bo powoli robi się z tego 'moda na sukces'. pierwsze sezony były najlepsze. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ooo jest i tu moja kartka ! miło ! ♥.
    zdrooowia ! ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. Zmieniłam wysokość okienka yt w kodzie HTML jak pisałam posta:)

    OdpowiedzUsuń
  10. święta minęły mi aż za szybko:D
    szkoda tylko,że nie było śniegu - przynajmniej u mnie
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne kartki, zwłaszcza ta robiona własnoręcznie! :3
    http://restlesskate.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. minęly strasznie szybko;p

    OdpowiedzUsuń
  13. extra! :) ZAPRASZAM! Trochę męskiej mody :) http://hausoferick.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń