niedziela, 17 lutego 2013

# Nowy nagłówek

Witam Was po dłuższej nieobecności . Przez tydzień mam już Ferie w końcu można trochę odpocząć od tego zakuwania i monotonii .Dlatego że mam teraz wolne i więcej wolnego czasu postanowiłam tutaj zawitać. No i wraz z nowym rokiem wprowadzić na mojego bloga małe zmiany . Jak widać w temacie posta zmieniłam nagłówek i zrobiłam małe poprawki . Nagłówek wykonała dla mnie zaczarowanaa bardzo mi się podoba w końcu znalazłam ten odpowiedni dla mnie . :) Jeśli chodzi o dzisiejszy dzień to nie najlepiej się czuję boli mnie brzuch to chyba z przejedzenia . Uciekam teraz poodwiedzać wasze blogi bo mam małe zaległości , mam nadzieje , że szybko je nadrobię . Chciałabym pooglądać jakiś fajny film tylko nie umiem się zdecydować na coś konkretnego , może byście mi coś polecili ? :) 




5 komentarzy:

  1. ładny nagłówek. fajnie , że wróciłaś :D

    OdpowiedzUsuń
  2. faktycznie ładny ten nagłówek :))
    jeśli chodzi o filmy to może: Trzy metry nad niebem, Tylko Ciebie chcę, Tiatnic, Nad życie, Niemożliwe lub Nieproszeni goście. Może w jakimś tam stopniu pomogłam :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Witamy z powrotem ;*.
    Co do filmów to: Now is good , October Baby, Odwróceni Zakochani, Charlie St. Cloud [♥♥♥] , American Pie:Dom Beta ♥! :D

    OdpowiedzUsuń