poniedziałek, 18 lutego 2013

# Nudny Poniedziałek

Cześć, dzisiaj wstałam dosyć późno , bo o 13 nie lubię tak późno wstawać no ale cóż należę do tych osób , które długo śpią . Dzisiejszy dzień jest dla mnie taki nudny , nic mi się nie chce . Postanowiłam go spędzić w domu mimo , że miałam dzisiaj wyjść . Wczoraj obejrzałam film polecony przez jedną z blogerek '' Now is good '' film opowiada o dziewczynie , która jest chora na białaczkę i postanawia przestać się leczyć . Wie , że umrze więc postanawia zrobić listę swoich marzeń i spełnić je przed swoją śmiercią . Bardzo fajny film , gorąco polecam . Dzisiaj też skuszę się na wieczór filmowy i chcę obejrzeć '' odwróceni zakochani '' . Dzisiaj też otrzymałam długo wyczekiwaną kartkę z autografem Martyny Wojciechowskiej cieszę się , bo uwielbiam ją . Niżej umieściłam fotki , tylko są trochę nie wyraźne . :) 




8 komentarzy:

  1. zachęciłaś mnie do obejrzenia tego filmu - "Now is good" :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Wydaję się ciekawy, jak znajdę film to na pewno obejrzę ;)
    p.s dziękuję za komentarz i też obserwuję
    http://chwiladladuszy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. też należę do tych osób, które długo śpią...

    OdpowiedzUsuń
  4. oo film na pewno ciekawy :)
    zazdroszczę kartki z autografem xd

    OdpowiedzUsuń
  5. Oglądałam ; )
    Fajna kartka .

    OdpowiedzUsuń
  6. Oo lubię ja ! :>
    o 13? o.o ja zazwyczaj wstaje o 8 xD.

    OdpowiedzUsuń
  7. a u mnie nie ma nuddd <3 haha mam ferie :) fajna kartka ;p zapraszam do odwiedzenia mojego bloga, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń