wtorek, 19 lutego 2013

# Serialoholiczka

Witam Was ! Jak Wam mija wtorek ? bo mi całkiem dobrze , wstałam o 11 znając życie gdyby mnie rodzice nie obudzili to bym znowu spała do 13 ... Dzisiaj chyba przejdę się do biblioteki oddać książki i coś wypożyczyć może mi coś polecicie ? bo mam wielką pustkę . Dzisiejsza notka będzie o moich trzech ulubionych serialach . Ogólnie to bardzo lubię oglądać seriale można powiedzieć , że jestem serialoholiczką jeśli w ogóle istnieje takie słowo :D .


1. Pamiętniki Wampirów zaczęłam oglądać rok temu gdzieś tak w Grudniu . Szczerze to postanowiłam obejrzeć jeden odcinek tak z nudów , bo wcześniej nie pociągały mnie takiego typu seriale i filmy , po obejrzeniu jednego odcinka to się zmieniło . Jest to mój ulubiony serial i oglądam go na bieżąco .


2. Słodkie kłamstewka ten serial też zaczęłam oglądać z nudów , pamiętam , że wtedy była jakaś przerwa od szkoły , a chciałam obejrzeć coś nowego . Nie żałuje , uwielbiam przygody czwórki tych dziewcząt .


3. Plotkara kiedyś w telewizji zobaczyłam jeden z odcinków pierwszego sezonu , spodobał mi się i postanowiłam zobaczyć co to za serial , zaczęłam oglądać od pierwszych odcinków i nie potrafiłam się oderwać . Szczerze powiedziawszy teraz jestem na 6 sezonie i jestem zdania , że ten serial powoli stał się taki jak Moda na sukces , prawie każdy już z każdym był ... ale wczoraj strasznie mi się nudziło i postanowiłam obejrzeć ten ostatni sezon do końca , a co mi tam . :) 



A wy jakie seriale oglądacie ?

12 komentarzy:

  1. a ja właśnie weszłam na blogera z myślą żeby napisać wpis o serialach :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Om a ja oglądam Kiepskich . Haha :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Moje seriale już znasz ♥
    Plooootkara ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja spędziłam wtorek w szkole ;/

    OdpowiedzUsuń
  5. oglądaam te co Ty ! ;D
    ale Plotkara już mi się trochę znudziła ;p

    http://nutellaaa-lover.blogspot.com
    obserwuję, mogę liczyć na to samo? bardzo mi zależy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie oglądałam żadnego z tych seriali :D

    OdpowiedzUsuń
  7. kiedyś oglądałam 90210, ale teraz już zaprzestałam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pamiętniki wampirów - Me Gusta <3

    Obserwujemy? Odpowiedz u mnie na blogu :)

    moj-wlasny-art.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. kiedyś szalałam na punkcie Zbuntowanych, mam gdzieś jeszcze na płytach odcinki i masę plakatów, już jednak pochowane gdzieś na strychu :) teraz nic nie oglądam bo nie mam telewizora i nie potrzebuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja tam nie lubię oglądać seriali ;) Jedyny, który oglądam to "hoży doktorzy"

    OdpowiedzUsuń
  11. pytałaś jak dodałam takie większe zdjęcie przy opisie 'o mnie' :) więc Ty z tego co widzę masz dodany gotowy gadżet 'Profil', tak? ja zamiast tego dodałam 'Obraz' a pod tym 'Tekst', w którym napisałam o sobie. Jak dodać gadżety chyba wiesz bo masz już sporo dodanych :D Koniecznie daj znać czy chociaż trochę Ci pomogłam! :)

    OdpowiedzUsuń