czwartek, 21 lutego 2013

# trzydziestodniowe-wyzwanie-fotograficzne

Witam Was Kochani ! 
Wczoraj nie dodałam żadnego posta ponieważ szwankował mi internet ... Dzisiejszy post będzie o Trzech miejscach , które lubię w swoim mieście . Ogólnie to lubię swoje miasto nie należy może do wielkich i najczystszych , ale jest w nim coś co lubię i nie chciałabym na dzień dzisiejszy się z niego wyprowadzić . 




Pierwszym miejscem , które najbardziej lubię jest Bytomski Park Miejski im. F.Kachla . W tym miejscu mam chyba najwięcej wspomnień . Uwielbiam tam chodzić w każdą porę roku . 




Drugim miejscem , które też lubię odwiedzać są Żabie Doły . Częściej chodzę tam kiedy jest cieplej , bo wtedy są fajne widoczki i wszystko lepiej wygląda . 



A trzecim takim miejscem jest Centrum Handlowe-Agora . Cieszę się , że w naszym mieście znajduję się ta galeria , bo wszystko jest na miejscu . No , a najbardziej lubię ją kiedy jest zima i jest zimno . :D


Teraz nawiązując do tytułu posta . Zobaczyłam na jednym blogu projekt '' trzydziestodniowe-wyzwanie-fotograficzne '' i od razu pomyślałam , że to może być fajna zabawa , więc postanowiłam wziąć w tym udział. Zacznę od jutra i ZACHĘCAM wszystkich do wzięcia udziału ! :) 



A Wy lubicie swoje miejsce zamieszkania ? 

9 komentarzy:

  1. Genialne zdjęcia. I fajna zabawa, chyba się na nią skuszę, ale będę musiała chwilę odczekać z jej zrealizowaniem, ponieważ jestem pozbawiona jakiegokolwiek sprzętu. *^*

    OdpowiedzUsuń
  2. Zachciało Ci sie wyzwań, heh. :3

    OdpowiedzUsuń
  3. hehe zabawne wyznanie... 30 najlepsza:) ja nawet nigdy nie zastanawiałam się co lubię w moim mieście i chyba w nim nic nie lubię... ych


    obserwuję i zapraszam do "e-fashion" buźka :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Hoho park miejski ^^ . No to ja czekam już na jutro ;3 pierwszy fotosik :D

    OdpowiedzUsuń
  5. UU Fajny ten projekt !!! Jak skończę challenges to może wezmę w nim udział :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna zabawa, niestety, mój plan dnia nie pozwoli mi się w nią zabawić ;(

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuje bardzo serdecznie za życzenie ; )))
    Świetne zdjęcia, hm kto by nie lubił parków, również uwielbiam chodzić :)

    OdpowiedzUsuń