sobota, 23 lutego 2013

# 2 zdjęcie czegoś co nienawidzisz .

Szczerze mówiąc to miałam wielki dylemat co do tego punktu , bo jest wiele rzeczy , których nienawidzę . Zaczynając od mojej figury , a kończąc na pewnej osobie . Przeglądałam moje zdjęcia , które miałam na kompie , bo pomyślałam , że może mnie coś zainspiruje , no i zainspirowało . Zdjęcie , które dodam to cmentarz (nawet nie wiem skąd te zdjęcie znalazło się u mnie na kompie ) . Nienawidzę chodzić na cmentarze , omijam je szerokim łukiem chodzę tam tylko kiedy jest to na prawdę konieczne . Nie lubię tej przygnębiającej atmosfery i świadomości , że osoby , które były dla nas ważne już nie powrócą . 



A wy czego nienawidzicie ? 

4 komentarze:

  1. Dawno mnie nie było na bloggerze i na Twoim blogu. Pozmieniało sie :)
    Fajna akcja z tymi 30 dniami, ja znalazłam coś podobnego, ale 31dniowego, więc zaczne w marcu :)
    Cmentarz - też nie przepadam za tym miejscem.
    Czego nienawidzę? hm... tego jak nie moge usnąć w nocy i leże w łóżku przez kilka godzin, a rano trudno wstać... :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja lubie chodzić po cmentarzach.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nienawidzę nudy...
    Dlatego też cały czas staram się wypełniać czas jakimiś zajęciami :)
    Cmentarze? Hmm, nie powiem, że ich nienawidzę, ale wydaje mi sie, że mało kto je lubi.

    OdpowiedzUsuń
  4. Hmmm... czego nienawidzę? Nienawidzę przystanków :) nie wiem czemu ale po prostu :P

    OdpowiedzUsuń