piątek, 22 lutego 2013

# Podsumowanie Ferii

Cześć! Jeszcze tylko 3 Dni do końca Ferii , więc chciałabym je podsumować już dzisiaj , bo może w najbliższym czasie nie będę miała na to czasu . 
Trzeba przyznać , że szybko zleciały ... no ale każde wolne szybko mija . Poza tym nie nudziłam się , przeżyłam je tak jak tego chciałam . Chyba tylko 2 Dni siedziałam w domu , a tak to spędziłam je ze znajomymi . To był dobry czas na to , żeby spotkać się z osobami , z którymi już dawno się nie widywałam . Ferie rozpoczęłam urodzinami kolegi , a skończę urodzinami koleżanki . ♥ No muszę przyznać , że działo się i te ferie zostaną u mnie w głowie na długo . 

# Oto pierwsze zdjęcie z mojego wyzwania : Twoje zdjęcie , które lubisz .
Czemu lubię akurat to zdjęcie ? Nie wiem sama , może za pomysł na to zdjęcie , za ten napis i za to , że nie wyszłam na nim najgorzej :D 



A jak Wam minęły Ferie ? 

4 komentarze:

  1. no to fajnie, że ferie zleciały Ci pozytywnie :)
    a zdjęcie faktycznie fajne :P

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo szybko ale pozytywnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. dawno mnie tu nie było. ; p
    zdjęcie pod tą notką jest genialne*,*

    OdpowiedzUsuń