poniedziałek, 25 lutego 2013

# Szkoła

No to zaczynamy ! Pierwszy dzień szkoły ... Ze wstaniem nie miałam problemu chociaż właśnie tego się bałam. W szkole dobrze , dostałam 4 ze sprawdzianu z plastyki i kart. z chemii też dobrze napisana . Nie umiem uwierzyć w to , że to już koniec wolnego . Ehh . Teraz trzeba będzie się wziąć za siebie ! Wypożyczyłam dzisiaj w szkolnej bibliotece książkę '' Nawiedzone miasteczko Shadow Hills '' . Przeczytałam jeden rozdział i już mi się podoba .


Po tragicznej i tajemniczej śmierci siostry Ateny Persephonę Archer dręczą dziwaczne i przerażające sny... Dziewczyna czuje, że są w jakiś sposób związane z niedawną tragedią... Wie również, że podobne koszmary miała siostra. W pamiętniku Ateny odkrywa wzmiankę o miasteczku Shadow Hills. Postanawia przenieść się do tamtejszej szkoły - intuicja podpowiada jej, że tam kryje się rozwiązanie zagadki. Ale pytań tylko przybywa. Co wspólnego mają szkoła, tajemnicza epidemia, która przed wiekami zdziesiątkowała mieszkańców, oraz stary cmentarz? I jak to możliwe, że Persephona spotyka w Shadow Hills chłopaka, o którym śniła?

Dociekliwość dziewczyny i jej dążenie do rozwikłania zagadek przeszłości mogą ją zniszczyć...



Postanowiłam , że zrezygnuje z trzydziestodniowego wyzwania zdjęciowego , bo niestety brak czasu mnie do tego skołonił , no ale wiem , że na pewno kiedyś do tego powróce , bo na prawdę fajna zabawa . :) 

Jak Wam minął Dzień w szkole ? 

11 komentarzy:

  1. ja mam rekolekcje :D
    książki nie czytałam :D

    OdpowiedzUsuń
  2. hmm chyba całkiem ciekawa książka ;D też lubię sobie poczytać ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszy dzień szkoły... ciężki. Oczy same się zamykały.
    Tutaj jest mail o który prosiłaś - http://www.restaurantbistrodeparis.com/kontakt.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię książki o takie tematyce ♥.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi dzień minął nawet spoko, nie było tak źle. na wfie oczywiście odpały i nie tylko na 2 wf. :)
    Ja na razie czytam "Felix, Net i Nika oraz Pułapka Nieśmiertelności" - ciekawa.
    Ładna zakładka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dosyć gruba książka- lubię takie <33
    W szkole jak w szkole czyli nuda i nauka ;p

    OdpowiedzUsuń
  7. zachęciłaś mnie do przeczytania tej książki :))
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  8. muszę to przeczytać :D u mnie w szkole jak zwykle wesoło :D

    OdpowiedzUsuń