poniedziałek, 4 marca 2013

# Wiosna ♥

Witajcie :) 
Dopiero co był WEEKEND ... Nie zdążyłam się nawet obejrzeć , a już musiałam iść do szkoły ... Tamten tydzień mi się strasznie dłużył , oby ten zleciał bardzo szybko . Ubolewam nad tym , że dzisiejsza pogoda jest tak wspaniała , a ja muszę ten dzień poświęcić na lektury , bo nasza Pani z polskiego pyta nas ze wszystkich lektur jakie przerabialiśmy . STRASZNE :( Pocieszeniem jest to , że wielkimi krokami idzie wiosna i moje urodzinki , cieszę się . 



A Wy jakie macie plany na Dzisiaj ? =) 

7 komentarzy:

  1. Też lekture powtórzyć + lekcje ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. no tak, szkoda że te 5 dni szkoły nie lecą tak szybko jak weekend ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze musze skończyć opowiadanie na polski i lekturę przypomnieć. Ten gif jest świetny. Powodzenia na polskim :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Urodzinki <333 lubie to :D
    Haha, fajny gif <33

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta, wiosna przez 2 dni, teraz dalej trzeba marznąć :D

    OdpowiedzUsuń