poniedziałek, 18 marca 2013

# New trampki ♥

Dzisiejszy Dzień spędzony w szkole , był to jeden z najgorszych dni , bo załapałam trzy pały ;/ W tamtym tygodniu zdałam lektury , tylko trzy osoby zdały , a reszta musi zdawać jeszcze raz jutro . A poza tym jutro zdajemy krzyżaków nienawidzę tej lektury .Tak sobie teraz spojrzałam w stronę okna , a tam co ? ŚNIEG !!! A już zapowiadało się fajnie . Chce wiosnę ... Nawiązując do tytułu posta . Dzisiaj dostałam trampki , które zamówiłam . Podobają mi się . I nie były też drogie . :) 



>klik< w prawdzie chciałam miętowe , ale nie było już mojego numeru . 


U was też pada śnieg ?  

11 komentarzy:

  1. piękne miętowe byłyby swietne ale te tez są bardzo fajne ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja ostatnio kupilam sb czerwone trampki:D

    OdpowiedzUsuń
  3. u mnie tak sypie że sie z domu nie da wyjść

    OdpowiedzUsuń
  4. Nieee! :D
    Różowe też ładne, ale szkoda, że nie było miętowych ;c

    OdpowiedzUsuń
  5. lovely look!
    pełno śniegu :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Trampki świetne. Mój ulubiony sklep z butami :D
    Pozdrawiam i zapraszam : )

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja wręcz przeciwnie uwielbiam krzyżaków ! ;).
    Śliczne trampki , też bym wolała miętowe , ale te są też śliczne !; ).

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie śnieg nie pada i mam nadzieje, że na razie nie będzie. Niech się stopi najlepiej. : )
    Współczuje ocen, to faktycznie najgorszy dzień. U mnie w klasie tylko dwie osoby przeczytały 'Krzyżaków'.

    Hmm... czy polecam mój telefon. Gdybym miała wybierać jeszcze raz to wybrałabym inny, też z klawiaturą QWERTY, ale z lepszym aparatem i na pewno z Androidem, bo ten model ma system Bada, na którego jest o wiele mniej aplikacji do ściągnięcia. : )

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne trampeczki ;-) mietowe juz oklepane wiec dobrze ze wzielas rozowe ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Taak , u mnie też śnieg ;/ Wiosno przychodź !! :D
    Trampki są świetnee ♥

    OdpowiedzUsuń