poniedziałek, 11 marca 2013

# krótka przerwa

Postanowiłam coś dodać , bo już tydzień tu nie zaglądałam , a to dlatego , że mój komputer szwankował . Już jest naprawiony i jestem zadowolona bo już nic się nie zacina . :) 
Wstałam dzisiaj o 5 i szłam razem z koleżanką biegać do parku powiem , że takie bieganie daje dużo m.in to, że humor dopisuje . Nie wiem jakim cudem tak wcześnie wstałam i biegałam . Jak wyszłam z domu to miałam ochotę się wrócić z powrotem , bo było jeszcze ciemno i nikogo nie było na ulicy . My to jesteśmy nienormalne , ale kocham tak czasem wyjść i pobiegać ♥ Dzisiaj nie poszłam do szkoły , bo byłam na badaniach kontrolnych u lekarza , więc się cieszę :D .


A teraz kilka fot z sobotniej sesji <3 














8 komentarzy:

  1. też mam zamia biegać ;D ale dopiero jak wyzdrowieję ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne zdjęcia ;D
    Też mam zamiar biegać ale to jak się zacznie ładniejsza pogoda ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. tutaj są bardzo fajne instrukcje - blogger-poradniki.blogspot.com! Jest tam nawet kilka poradników jak zmienić wygląd komentarzy :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak fajnie. Też chciałabym tak pobiegać, ale nie mam z kim w pobliżu. ;) Tym bardziej, że spadł śnieg -,-
    Aż mi się tak miło zrobiło jak napisałaś, że humor Ci się poprawił po biegu o 5. To musiało być fajne. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. za żadne pieniądze świata nie wstała bym rano żeby biegać :) podziwiam Cię :)

    OdpowiedzUsuń
  6. tak, tak... biegaj, biegaj i będziesz, jak patyk wyglądała!:D
    zdjęcia sliczne<3

    OdpowiedzUsuń
  7. fajne zdjęcia :)
    zapraszam do mnie http://elizabecauseiheveyou.blogspot.com/2013/03/30.html :)

    OdpowiedzUsuń